lauantai 11. elokuuta 2012

Täällä sitä ollaan!

Noniin eli perille on päästy ja kaikki on sujunut oikein mukavasti!!! Lento Helsingistä Chicagoon suju ihan muitta mutkitta, ei mitään ongelmaa, mutta kun pääsin Chicagoon mun kaveri Anna ja hänen hostmomin serkku meni syömään johki Chicagon keskustaan ja jäin sitte yksin. he kyllä autto mut oikeelle jonolle ja muuta, et sit piti vaan vähä harhailla ku etsin oikeeta porttia mutta loppuen lopuks se löyty!
Mun lento oli puoltoista tuntia myöhässä joittenkin myrskyjen ja sateen takia joten olin aika poikki koska kun päästiin tänne kotiin ja nukkumaan, olin ollut valveilla yli 24h joten huh... kyllä nukutti hyvin!!! :)

Eli hyvin oon kotiutunu, kaikki on super mukavia ja sanoo koko ajan että voin olla ku kotonani ymsyms.. tänään käytiin syömässä farmilla(isoisoäidin luona) aamupalaa ja wow.. joo ihan perus jennkistylee, eli aamiaisena oli munakasta, pekonia, vohveleita, biscuits yms.. mun maha tuli aika nopeesti täyteen ja vaikka syönnistä on jotain kolme tuntia, niin oon vieläki iha täynnä :D
Sain jonkun ihme pöpön tossa noin viikko sitten, ja pahin siitä meni ohi mutta kurkkukipu jäi ja nyt sitä seuraa sit nuha ja nyt tuntuu että pää on ihan täynnä räkää.. koitin selittää mun hostsiskolle(Abby) että meillä se on poskiontelon tulehdus ja että saadaan siihen antibiootit mutta hmm.. täytyy nyt katsoa että mihin suuntaan tää tästä menee, toivottavasti poispäin...

En oo edes täällä blogin puolella kertonu mun perheestä eli siihen kuuluu isä Louie, äiti Julie, kaks vuotta nuorempi sisko Abby(Abbigail) ja mun ikänen veli Buck+ kaks mäyräkoiraa, joista toinen juuuri sai pentuja, tänään tyttöpentu tultiin hakemaan uuteen kotiin, nyyh.... nää kaikki on älyttömän mukavia ja kaikki on sujunu toosi hyvin :) näillä on myös tosi paljon serkkuja ja muutenki perheen ja kaikkien sukulaisten näkeminen on tosi normaalia ja arkipäivästä!
Tänään meillä on täällä mun tervetuliaisjuhlat joten huiiiii, kuulemma paljon porukkaa tulossa joten nyt pitää levätä että jaksaa koko illan!

Joten tässä nyt vähän informaatioo lähipäivistä, tosiaan vastailen kyllä kysymyksiin jos semmosia ilmaantuu! :))

Isosisko ja isi<3

Isosisko ja äiti<3

Äitiiii<3

Annan kanssa lensin Helsingistä Chicagoon<3


Louie, hostisä! :)

Jethro!

Pentu tuiiiii!


Abby ja pentu :)



6 kommenttia:

  1. VOOOOOIII kuinka ihania koiranpentuja!!! Pidä hauskaa ja nauti joka hetkestä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep!!! niinkun niiiin sulosia, ja tänää ne jo lähti hammm.. :((( mutta todellaki! :)

      Poista
  2. IIHANAA IPULIIINI!!! :)

    http://nennnuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. ihanaa oot turvallisesti perillä <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täällä sitä vain ollaan ja möllötellään kylläkyllä!!! toivoottavasti sinullakin kaikki huvin<3:)

      Poista