torstai 16. elokuuta 2012

Lenttisreeniä ja elämistä

Hellouta päivää taas! yhteenveto tällähetkellä elämisestä täällä=erittäin mukavasti menee :) oon saanu jonkun verran kavereita jo koska juhlia on ollu nyt jo kolmet tän täälläolo-viikon sisään niin eiköhän se tästä lähe rullaan!
Eilen käytiin rekisteröitymässä koululla, tehtiin mun valinnat ja päätettiin mun luokka-aste. Meikä on seuraavan vuoden siis juniori ja mitä valintoihin tulee, ne näytti tältä:

American History
English
Choir
Food&Nutrition
German 2
Oral Communications(=speech, eli puhumista puhumista)
Art
Study Hall(=läksyjen tekemistä)
+backuppina jos joku noista ei toteudu niin Geometriaa sitte

En halunnut tosiaan liian vaikeeta vuotta ettei tuu ylimäärästä ressiä, mutta silti vähän haastetta ja eiköhän nuo kurssit sitä sitten myös tarjoo :)

Tänään lämpötila on ollut noin 95'F eli noin 32'C, eli KUUMA, käytiin uimassa at the spring ja mulla oli ekat lentopalloharkat, ja touu.. Iha hyvin ne meni kai, en oo ikinä lentopalloo harrastanu joten oliha mun jotkut lyönnit vähä hakoteillä mutta onneks kaikki siellä ei oo ihan propelaajia joten samaistun heihin sit hyvin! Valmentaja on tiukka, mutta vaikutti kyllä mukavalta.. Reenit kesti vaan tunnin, mikä oli ihan kiva, ainaki jaksaa pistää sit kaiken peliin!! Saatiin myös pelipaidat ja -sortsit ja oon numero 10 :)

Huomenna ois luvassa Back to School Bash, jossa tavataan siis kaikki oppilaat ja opettajat ja ilmeisesti vaan hengaillaan! Eilen kävin ekaa kertaa elämässäni Walmartissa josta ostettiin kaikkee peruskamaa kotiin, ruokaa ja muuta semmosta :) Käytii eilen myös syömässä Subwayssä joka oli pretty much the same kuin Suomessa..

Ja mun tervetuliaisjuhlista sen verran että oli kyllä hauskaa, oltiin Abbyn kaa ihan poikki illalla kaikesta tanssimisesta ja muusta! Nyt ois luvassa kasa kuvia viime päiviltä joihin sisältyy mm. mun tervetuliaispartykuvia ja saksalaisen Janinan tervetuliaispartykuvia ja muuten vain elämää MUTTA koneeni temppuilee nyt eikä näytä niitä kuvia joten ne tulevat kunnon pötkössä hieman myöhemmin, be prepared!!!!!

6 kommenttia:

  1. ilona mulle tuli sua ikävä ton backup sanan kohalla!! <3 kiva et alotitki pitää tätä blogii on nii kiva lukee sun kuulumisia ja miten siel päin maailmaa elämä menee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muista että sä oot aina mun pääbackup miten ikinä käykään valintojen tai muunka suhteen!<3 joo kyllä tää oli hjuva päätös, pääsee itekki vähä kertailee päivien tapahtumia!! :)

      Poista
  2. jeee ihanaa et kirjottelit taas tänne, oon kovasti päivystelly et millon oisit onlines et päästäis jutskaileen, mutta tässähän se selvis et hyvin menee! kattelin tänään frendejä ja tuli kauhee ikävä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooii täällä minä vaan elän ja huhuuu meijän PITÄÄ jutella! kaikki menee erittäin hyvin, oikeesti ttaaaa :))) minäkin katson frendejä aina vain teitä ajatellen<3PUZ

      Poista
    2. no pitää jutella!!! päivystän tänään klo21-23 suomen aikaa siis jos oisit onlines! puspus<3

      Poista
    3. alright!!! täytyypä yrittää tähdätä noihin lukemiiin<3

      Poista