lauantai 23. maaliskuuta 2013

SPRING BREAK

Tää viikko on siis ollu spring breikki! Softballista on ollu vapaata koko viikko joten on ollu kivaa vaan lepäillä ja käydä salilla vieläkin useemmin :)



Viime lauantaina oli mun ja Kenzin synttäriyllätyksen vuoro, minkä Anna oli siis meille järjestäny. Lähettiin kohti Bransonia ja siellä sit Anna anto meille ohjeistetut laput scavengerhuntia varten. Eli siinä oli meille tehtäviä mitä meidän pitää löytää, kuten meidän piti hakee Annan lemppari suklaapatukka jostain. Noh kun se löydettiin niin piti sit laittaa sen eka kirjain semmoseen arvotukseen. No arvotuksesta muodostu sit sana TITANIC eli eikun nokka kohti Titanic museoo! Olin aina kattellu että vitsit haluisin mennä tonne kun ajettiin sen Titaniclaivan ohi, ja nyt sit pääsin ja oli kyl huippua :)

Oli niin hauska kun tultiin sinne laivaan sisään ja ooteltiin että päästään alottaan se kiertue niin ne "miehistön jäsenet" tuli siihen jutteleen ja ne oli brittejä :') niin hyvä idea!


Tää oli kans kiva kun sen kiertueen lopussa päästiin kattoon että selviskö oma tyyppi vai ei, ja jos selvis niin miten sen loppuelämä sujui. Itsehän kuolin lääkkeiden yliannostukseen..




Ostettiin kaikki yhessä tämmöset pelastuspillit sieltä. Hulluinta on että kun puhallan tohon niin se kuullostaa ihan täysin samalta kun Rose leffan loppupuolella puhaltaa siihen pilliin!

Laivailun jälkeen mentiin syömään Olive Gardeniin ja 40 minsaa piti sit odotella kun oli vähän jonoa, joten eiköhän räpsitty vähä kuvia..



Mun ja Kenzin 18-vuotissynttäri leivokset!

Maanantaina käytiin Bransonissä ostaan mun hostsiskolle työvaatteita kun se sai elämänsä ensimmäisen työpaikan pankista! Illalla suunta kääntyi kohti salia...

Tiistaina Gentry(hostisko) tuli hakeen mua sen kämpille Mountain Homeen, mikä on siis noin 25 minsan päässä, ja lähettiin yhessä salille tekeen kunnon juoksu- ja jalkareeni mikä sit kestiki vähän yli kahden tunnin, hyyyyyvä olo!! :) Siitä illalla mentiin vielä Ginan(hostäiti) ja Gentryn kaa leffaan kattoon The Call, mikä oli vähän karmiva kun oli niin totuudenmukanen, hyi... 

Keskiviikkona mentiin kirkon kanssa pienelle missiontripille juurikin tuonne samaiseen Mountain Homeen siivoomaan taloja. Siellä viivyttiin noin neljä tuntia joten porukka alko näyttään nälkästä naamaa joten eiköhän jatkettu sitten mäkkäriin, meijän pappi Kevin tarjos kaikkien muonat, ihana mies! Itsehän valitsin terveellisen vaihtoehdon kanawrapin, joka oli kyllä vähän säälittävä vähäisen salaatin ja paprikoiden kera... :( Keskiviikko-torstai välisenä yönä sitte heräilin kello 4 skypetteleen mun luokan kanssa, ja ihanahan niittenki naamoja oli pitkästä aikaa nähdä!!! :') Olin peloissani etten saa enää unen päästä kiinni kun yleensähän niin käy kun kerran yön aikana herään... Noh uni tuli kuudelta ja koisin sitten pitkälle seuraavana aamuna. Herättyäni jatkoin salille, ja ilokseni pääsin toteamaan miten hyvä reeni tuli tehtyä, jjeeeejee!

Tänään oon vaaan chillaillu.. Me saatiin lunta eilen yönä :) Nyt tässä vähän ajan päästä meille tulee vieraita syömään ja koko päivä onkin siivoiltu ja leivottu ja mä oon myös skypetelly Suomeen! Huomenna ois luvassa hostäitini veljen tyttären tyttären 3vuotissynttärit Springfieldissä ja ennen niitä partyjä suuntana ois promdress shopping!!! Oon niiiiin innoissani ja toivon että mekko lähtee sieltä mukaan <3


Kenzin synttärilahja mulle, voih!! <3

Tänä aamuna..

Kirjoista pitää sen verran sanoo että oon täällä ollessani lukenu 8 kirjaa ja yleensä inhoon lukemista, mutta en tiiä jos se on se englannin kielinen teksti vai ihan vaan erilaiset kirjat mutta saiiiiraaan hyviä, voisin vaan lukee koko ajan! Toi keltainen läpyskä on meijän drama näytelmäkirja. Nytkin pitäs vähän opiskella mun repliikkejä kun loman jälkeen pitäs taas yks näytös olla muistettuna..

Tässä vielä synttäri/maratooniviikonlopulta Mike ja Max melkein ylittämässä maaliviivaa!

4 kommenttia:

  1. Sustahan on tullu siellä oikee salihirmu! Haha, kun tuut takas niin saat alkaa käymää wolfilla mun ja jennin kans! :)
    -satu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juuuuu oon nyt vähän koittanu kiriä sitä voimistelijan kuntoo takasin mikä mulla vielä syksyllä oli...! :( Jeppis, sielä tavataan siis!!! :)

      Poista
  2. hei mitämitämitä!! en oo kuullu mistään titanic museosta kai otit sieltä paljon kuvia!?? mäkin haluun hei!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enhä mä ny tietenkään saanu kuvia ottaa siellä sisällä... :( en varmaan ehtiny viime kerralla kertoon siitä niin kerron huomenna tai sunnuntaina kun skypetään! Se oli aika coooooool :)

      Poista